1.generalizarea invatamantului particular de performanta
2.cursurile pe ciclu sa nu depaseasca 6 ore.
3. elevul sa stie clar ca are trei materii pe zi [ una de efort si doua lejere]
4. fiecare materie sa aiba doua ore succesive: una teoretica si a doua praxis [laborator]
5. orarul alcatuit dupa posibilitatile de efort ale colectivelor de tip omogen ca performante intelectuale.
6. clasa de maxim 25 de elevi pe focus grup de 5 x 5 = 25
7. table fixe si mobile pe suprafata celor trei pereti, unul fiind cu ferestre glisante.
pentru ca nu am spatiu destul stau la dispozitie cu info planif.strategica a unui invatamant alternativ la 0729-050797
prof.antoniu viorel butnaru, trainer CICIP [www.itccenter.ro]
2.cursurile pe ciclu sa nu depaseasca 6 ore.
3. elevul sa stie clar ca are trei materii pe zi [ una de efort si doua lejere]
4. fiecare materie sa aiba doua ore succesive: una teoretica si a doua praxis [laborator]
5. orarul alcatuit dupa posibilitatile de efort ale colectivelor de tip omogen ca performante intelectuale.
6. clasa de maxim 25 de elevi pe focus grup de 5 x 5 = 25
7. table fixe si mobile pe suprafata celor trei pereti, unul fiind cu ferestre glisante.
pentru ca nu am spatiu destul stau la dispozitie cu info planif.strategica a unui invatamant alternativ la 0729-050797
prof.antoniu viorel butnaru, trainer CICIP [www.itccenter.ro]