Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Forum de spiritualitate

Subiecte similare
Ultimele subiecte
» Mai este cineva pe aici?
Despre  crestinismul originar EmptyDum Aug 11, 2013 8:58 am Scris de Tudorel666

» CRESTINI fara denominatiune
Despre  crestinismul originar EmptySam Mar 09, 2013 7:18 pm Scris de crestinul

» Cine este in realitate Isus!
Despre  crestinismul originar EmptyDum Iul 08, 2012 2:11 pm Scris de Fairy

» NOSTALGII...poezii de Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyDum Iul 08, 2012 2:06 pm Scris de Fairy

» Ok
Despre  crestinismul originar EmptyMier Iun 16, 2010 11:37 am Scris de Tudorel666

» ARMONII MAJORE 2010...autor Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyMar Iun 15, 2010 3:42 am Scris de Mihai LEONTE

» vizitati
Despre  crestinismul originar EmptyLun Iun 14, 2010 9:59 am Scris de padawanu

» REVERII ADVERSE...poezii de Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyJoi Iun 10, 2010 4:16 am Scris de Mihai LEONTE

» SCRIERI INOCENTE...de Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyVin Iun 04, 2010 4:05 pm Scris de Mihai LEONTE

» Cenzura istoriei!!!
Despre  crestinismul originar EmptyJoi Iun 03, 2010 6:37 pm Scris de Ancuta

» Distihurile lui Bujor...autor Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyMar Mai 25, 2010 3:28 am Scris de Mihai LEONTE

» Despre crestinismul originar
Despre  crestinismul originar EmptyLun Mai 24, 2010 11:41 am Scris de Tudorel666

» Dorurile mele
Despre  crestinismul originar EmptySam Mai 22, 2010 11:39 am Scris de Tudorel666

» VALENTE MEDII...poezii de Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyMier Mai 19, 2010 4:24 am Scris de Mihai LEONTE

» MIRAJELE ALBASTRE...poezii de Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyMier Mai 12, 2010 4:18 pm Scris de Mihai LEONTE

» APOGEUL METAFORIC...poezii de Mihai LEONTE
Despre  crestinismul originar EmptyDum Mai 09, 2010 7:04 am Scris de Mihai LEONTE

» RENASTEREA ZAMOLXIANISMULUI RELIGIA STRABUNILOR ROMANILOR
Despre  crestinismul originar EmptyMier Mar 24, 2010 12:01 pm Scris de HareKrishna

» Vishnuism-monoteismul hindus
Despre  crestinismul originar EmptyMier Mar 24, 2010 11:59 am Scris de HareKrishna

» Despre capitalismul salbatic
Despre  crestinismul originar EmptyMar Mar 02, 2010 2:54 pm Scris de wima2203

» Ce nu se spune despre Miscarea Legionara?
Despre  crestinismul originar EmptyMar Mar 02, 2010 2:39 pm Scris de wima2203

» E Omul urmasul lui Adam?
Despre  crestinismul originar EmptyDum Ian 31, 2010 9:46 pm Scris de Anticristul01

» Bine v-am gasit!
Despre  crestinismul originar EmptyDum Ian 31, 2010 8:13 pm Scris de Anticristul01

» POZE USERI
Despre  crestinismul originar EmptyJoi Ian 28, 2010 3:37 pm Scris de IrinucaM

» Inaugurarea celei mai inalte cladiri din lume-DUBAI 2009
Despre  crestinismul originar EmptyMar Ian 12, 2010 9:06 pm Scris de Anticristul

» Arte martiale
Despre  crestinismul originar EmptyLun Ian 11, 2010 4:00 am Scris de IrinucaM

» Scrisoare adresata FEDERATIEI RUSE
Despre  crestinismul originar EmptyLun Ian 11, 2010 3:19 am Scris de IrinucaM

Cine este conectat?
În total sunt 1 utilizatori conectati: 0 Înregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

[ Vizualizeaza toata lista ]


Recordul de utilizatori conectati a fost de 28, Joi Oct 02, 2014 3:20 am
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata


Nu sunteti conectat. Conectati-vă sau înregistrati-vă

Despre crestinismul originar

3 participan?i

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Despre  crestinismul originar Empty Despre crestinismul originar Dum Mai 23, 2010 6:19 am

Fairy

Fairy
muritor de rand

Creștinismul originar este cult demonic

"Acei care au avut tangențe cu creștinismul ca religie, în special cea creștin ortodoxă, văd la suprafață o credință a compasiunii și a milei față de om. Aparențele pot înșela, o evaluare a surselor primare ale acestei religii va aduce mai multă lumină asupra adevăratei ei esențe. Să începem cu personalitatea lui Iisus Hristos de unde creștinismul a pornit doctrinar. Referințele citate sînt din Biblia sau Sfânta Scriptură, folosită de Biserica Ortodoxă Română.

Numele Hristos este traducerea cuvîntului mesia (mai precis mașiah) din ebraică. Înseamnă „unsul”, apelația dată de evrei celui care trebuia să vină trimis de Iehova (numele dat de ei lui Dumnezeu) ca să îi salveze. Prin urmare Hristos trebuia să îndeplinească în primul rînd o misiune de salvare a poporului evreu. A astfel de salvare cuprindea eliberarea de sub jugul romanilor precum și scăparea de răul uman și social, ceea ce evreii numeau Diavol, Mamona, Belzebul, Lucifer, etc.

Venirea salvatorului poporului evreu era așteptată de multe veacuri. Conform credinței evreilor omul trimis de Iehova trebuia să fie nu numai un salvator al sufletelor oamenilor dar și un rege din stirpea regelui David, personalitatea istorică remarcabilă care făcuse parte din tribul lui Iuda. Noul Testament argumentează că Iisus era din acea spiță și prin urmare putea să-și ceară dreptul de a fi rege al iudeilor.

Omul Iisus și-a început misiunea cînd avea în jur de 30 de ani. Om fără carte, așa cum se spune în Noul Testament, era totuși proficient în regulile iudaice bazate pe Vechiul Testament și pe alte scrieri existente la acea vreme. Treptat omul Iisus a format în jurul lui un grup de prozeliți care deși mic era perseverent în a-l urma în misiunea pe care și-o asumase. Care erau caracteristicile acestei misiuni?

Matei, 15, 24, redă cuvintele lui Iisus atunci cînd o femeie canaaneeancă chinuită de un demon îi cere ajutor ca să scape de acel demon. „Nu sînt trimis decît la oile cele pierdute ale casei lui Israel” răspunde el. Iisus astfel refuză spunînd mai departe că „Nu este bine să iei pîinea copiilor și s-o arunci cîinilor”. Cu alte cuvinte Iisus îi numește cîini pe toți oamenii care nu erau evrei. Mai departe, în conversația lor, femeia îi răspunde că și cîinii mănîncă din fărîmiturile ce cad de la masa stăpînilor lor. Iată un episod din Noul Testament care redă vorbele unui om despre care mulți cred ca este fiul lui Dumnezeu. Și paradoxal acești oameni nu sînt evrei, ci dintre neamuri, cei pe care Iisus îi numea cîini.

O altă caracteristică a misiunii salvatorului era că trebuia să fie rege al iudeilor. A fost oare Iisus rege? Cu siguranță nu. Întrebat dacă este rege al iudeilor omul Iisus spune că împărăția lui este în ceruri, deși evreii așteptau un rege, așa cum fusese David în vechime, o personalitate politică de excepție care să aibă regat pe pămînt nu în cer. Deci nici această caracteristică a salvatorului evreilor Iisus nu a îndeplinit-o.

Mai departe, în misiunea salvatorului evreilor era inclusă pacea, pe cînd Iisus declară răspicat că a venit să aducă sabia nu pacea ca să-l despartă pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa (Matei, 10, 34-35). Cum poate vorbi astfel cel ce se credea trimisul lui Dumnezeu dacă Dumnezeul lui nu era cel a dezbinării? Cum am eticheta astăzi un om care ar spune că a venit la cineva în vizită cu dorința de a-i dezbina casa?

Tenacitatea cu care omul Iisus dorea să-i convingă pe evrei că el este așteptatul mesia era deosebită. Acest fapt a atras reacții firești. Cărturarii ziceau că îl are în el pe diavol, pe Beelzebul (Marcu, 3, 22). Oamenii ziceau că are duh rău (Marcu, 3, 30), că are demon (Ioan, 7, 20). Însăși familia lui îl credeau că nu e în toate mințile (Marcu, 3, 21) și nu credeau în el (Ioan, 7, 5). Omul Iisus etala cu adevărat o comportare stranie. Spune în Marcu, 3, 33, „Cine este mama mea? și frații mei?”. Cum ar fi calificat astăzi un om care și-ar respinge astfel rudele?

Noul Testament este plin de relatarea faptelor lui Iisus referitoare la scoaterea duhurilor necurate din oameni. În Marcu, 5, 11-13, se spune cum el a trimis duhurile rele într-o turmă de 2000 de porci. După acest episod oamenii l-au rugat să plece de acolo văzînd că lucrează cu demonii (Marcu, 5, 17). Fariseii, oamenii scoliți în legea iudaică a acelor timpuri, îi spun că cu domnul demonilor (adică cu Satana) el îi scoate pe demoni (Matei, 9, 34). Mulțimea i-a zis că are demon (Ioan, 7, 20; Ioan, 8, 48). Iudeii au spus „Acum știm că ai demon” (Ioan, 8, 52). Dar el nu a recunoscut argumentînd că diavolul nu poate lupta împotriva diavolului. Vom vedea în cele ce urmează de ce a spus Iisus aceasta.

Episodul cu scoaterea duhurilor din acel om și trimiterea lor în turma de porci ne face se ne întrebăm ce a rezultat din intervenția lui Iisus? Oare duhurile au murit prin moartea porcilor? Nicidecum, deoarece acele duhuri, așa cum intraseră în acel om, sau cum ieșiseră din el pentru a intra în porci, tot astfel puteau intra în oricine altcineva. Pînă la urmă intervenția lui Iisus s-a soldat cu moartea porcilor pentru că duhurile nu au fost distruse cum s-ar aștepta de la cineva cu intenții bune. În Marcu 5, 12-13 și Luca 8, 32, se spune despre duhuri că l-au rugat să le îngăduie să intre în porci și el „le-a dat voie”, „le-a îngăduit” considerîndu-l astfel mai puternic decît ele. Prin urmare i-au cerut permisiunea ca de la cineva mai mare ierarhic ca ele. Deci Iisus dispunea cum dorea de duhurile rele.

Ne întrebăm pe bună dreptate ce se întîmplă cu duhurile necurate care ies din om? Răspunsul îl dă chiar Iisus în Luca, 11, 24-26: „Cînd duhul necurat iese din om, umblă prin locuri fără de apă căutînd odihna; și negăsind, zice: Mă voi întoarce în casa mea, din care am ieșit. Și venind, o află măturată și împodobită. Atunci se duce și ia cu el alte șapte duhuri mai rele decît el; și ele intră și locuiesc acolo; și starea de pe urmă a omului aceluia se face mai rea decît cea dintîi”. Aceste trei versete din Sfînta Evanghelie după Luca sînt cele mai revelatoare cu privire la adevăratele intenții ale lui Iisus. Nicăieri în Noul Testament nu se afirmă că Iisus a distrus duhurile rele care îi chinuiau pe oamenii posedați, ci le-a scos sau le-a îngăduit să iasă din acei oameni posedați. Logica ne îndeamnă să credem că un om venit de la Dumnezeu, cum se crede despre Iisus, trebuia să distrugă duhurile rele și astfel să le împiedice să intre iarăși în oameni. Dar Iisus nu face aceasta. Conform spuselor lui Iisus în Luca, 11, 24-26, un duh rău va reveni în cel posedat cu forță și mai mare astfel „starea de pe urmă a omului aceluia se face mai rea decît cea dintîi” (Luca, 11, 26). Mai putem oare crede în intențiile bune ale lui Iisus? Intervențiile lui sînt malefice fără ambiguitate. Un duh necurat trebuia distrus nu doar lăsat să iasă din corpul posedatului, ca ulterior să revină tot acolo. Rezultă că toate activitățile lui Iisus de scoatere a duhurilor necurate din oameni nu făceau decît să înmulțească duhurile rele. Iată cum a procedat „fiul lui Dumnezeu” cu „ajutorul” dat posedaților de duhuri necurate. Aceasta explică și faptul de ce Iisus spunea că diavolul nu poate lupta împotriva diavolului. Iisus era mînă în mînă cu diavolul, activitățile lui de scoatere a duhurilor necurate nu erau făcute decît ca să-i impresioneze pe oameni, dar el știa foarte bine că duhurile vor reveni mai tîrziu în omul de unde ieșiseră, de data aceasta însoțite de alte duhuri mai rele.

Revenind la episodul cu porcii, dacă Iisus ar fi avut cu adevărat putere de la Dumnezeu și intenții bune ar fi distrus acele duhuri nu le-ar fi permis să intre în porci și astfel să fie lasate libere să facă un rău și mai mare după moartea porcilor. Puterea lui Iisus era prin urmare dată de diavol. Întreg episodul cu porcii arată natura demonică a lui Iisus. Din toată acea întîmplare au rămas păgubiți oamenii, proprietarii porcilor, care fiindu-le frică de Iisus și puterea lui demonică nici măcar nu au îndrăznit să-i ceară să fie despăgubiți. Rezultatul final a fost moartea porcilor, paguba oamenilor și mărirea răului prin duhurile necurate libere să-și continuie teroarea demonică.

În ritmul acesta de proliferare a duhurile necurate, care fiecare aducea apoi „alte șapte duhuri mai rele decît el” (Luca, 11, 26), nu este surprinzător de ce duhurile necurate s-au înmulțit peste măsură astfel că au susținut ceea ce ulterior a devenit religia creștină ca și cult demonic. Se poate face un mic calcul. În Marcu, 5, 11-13, se spune cum Iisus a trimis duhurile rele într-o turmă de 2000 de porci. Presupunînd că în fiecare porc a intrat un duh necurat, după moartea porcilor cele 2000 de duhuri au chemat fiecare cîte șapte duhuri mai rele decît ele (Luca, 11, 26) rezultînd un număr de 16000 de duhuri necurate. Unde au intrat aceste duhuri mai tîrziu? În oameni, deoarece porcii muriseră. Creștinii care au urmat după Iisus au avut din plin duhuri necurate care sa-i posede. La înmulțirea duhurilor rele au contribuit apoi și apostolii și toți cei care cunosc astfel de metode de scoatere a duhurilor necurate, chiar și în ziua de astăzi. Se explică astfel proliferarea creștinismului care nu duce lipsă de fanatici și dezechilibrați, semne tipice de posesiune demonică. Cazul unor neoprotestanți („pocăiți”, cum sînt numiți de obicei) este tipic: unii se înfierbîntă la adunări arătîndu-și evident latura de posesiune demonică.Un alt episod din faptele lui Iisus este cel cu zmochinul. Iisus era înfometat și a găsit un zmochin care nu avea fructe. Supărat, îl blestemă pe zmochin: „Rod să nu mai porți în veac!” după care zmochinul s-a uscat. Să spună oamenii care raționează: Ce vină avea zmochinul că nu avea fructe ca Iisus să le mănînce? Să ne imaginăm că un astfel de om merge la casa cuiva și cere mîncare. Nu i se dă pentru că oamenii din acea casă pur și simplu nu au mîncare în acel moment. Apoi cel care a cerut mîncare îi blestemă ca în veac să nu aibă mîncare în casa lor. Cum ar fi etichetată o astfel de persoană care aduce ocară unor oameni pentru că pur și simplu nu au mîncare atunci cînd el vrea să mănînce? Cazul lui Iisus este cel al omului rău și irațional. Un astfel de episod s-ar fi soldat astăzi cu furia oamenilor care i-ar fi tras cîteva bețe pe spinare „fiului lui Dumnezeu”.

Să trecem la învățăturile lui Iisus. Una dintre ele se referă la ceea ce omul mănîncă. Iisus susține că nu ceea ce intră în gură îl spurcă pe om, ci ceea ce iese din gură, aceea îl spurcă pe om (Matei, 15, 11). Mai departe tot el spune că tot ce intră în gură se duce în pîntece și iese afară, dar cele ce ies din gură pornesc din inimă, și acelea sînt cele ce-l spurcă pe om, dar a mînca fără să-ți fi spălat mîinile, aceasta nu-l spurcă pe om (Matei, 15, 17-20). Este o învățătură de doi bani. Cîți oameni cred că nu contează ce băgăm în pîntece? Dacă cineva bagă în gură otravă sau mîncare stricată nici nu mai apucă să o scoată afară că poate și muri. Cît privește ideea că ceea ce iese din gură îl spurcă pe om cum spune Iisus, afirmația lui este de asemenea o aberație. Vorbele rele îl ușurează temporar pe om de răutatea din el, deși aruncatul vorbelor pe alții nu este o soluție pentru a scăpa de răul din inimă.

Să analizăm acum doctrina păcatului promovată de Iisus, ideea cum că orice păcat și orice blasfemie li se iartă oamenilor, dar blasfemia împotriva Duhului Sfînt nu li se va ierta (Matei, 12, 31). Să presupunem că există o țară în lume care are un sistem juridic ce respectă această învățătură a lui Iisus. De exemplu, un om ticălos este prins în fărădeligile lui și adus în fața judecătorului care va aplica învățăturile lui Iisus în cazul respectiv. Sînt consultați martorii care declară că învinuitul a furat, a bătut cinci oameni la beție și a omorît un om cu un cuțit. La judecată omul recunoaște ticăloșiile făcute adăugînd că a cerut iertare lui Iisus pentru tot răul făcut. „Ai spus ceva împotriva Duhului Sfînt?” întreabă judecătorul. „Niciodată!” răspunde omul. Verdictul: „Eliberați-l că și-a cerut iertare în numele lui Iisus Hristos, dar nu a hulit Duhul Sfînt!”. Întrebare: poate o atare învățătură a iertării veșnice să vină de la Dumnezeu sau de la Diavol? O astfel de metodă de a face dreptate oamenilor este înșelăciune curată, Dumnezeu nu poate iertă răutățile oamenilor, cei vinovați trebuie să repare cumva răul adus și să învețe că repetarea răului nu va fi iertată prin simpla recunoaștere a greșelii. Învățătura lui Iisus este prostie curată. O societate sănătoasă nu poate funcționa pe astfel de învățături fără sens.

Evreii în Vechiul Testament aveau o metoda mai logică, deși nu era cu totul justă, ideea că se plătește ochi pentru ochi. Dar în învățăturile lui Iisus privind aplicarea dreptații se vede mai degrabă mîna diavolului decît cea a unei forțe a dreptății. Numai diavolul trece cu vedere faptul că merge și așa, că simpla iertare dată de el diavolul poate absolvi pe om de relele pe care le face. Diavolul iartă de păcat pentru a-l ține pe păcătos mereu în păcat. Este și metoda folosită de Iisus pentru a-i menține pe oameni în jugul suferinței pe care a inițiat-o în locul salvarii pe care trebuia să o aducă așteptatul mesia, salvatorul evreilor. Este oare acesta salvatorul? Poate trimisul lui Dumnezeu să-i îndemne pe oamenii să se complacă în rele iertîndu-le tot timpul fărădelegile? Mai degrabă un spirit demonic face aceasta.

Să cercetăm mai departe faptul cum Iisus crede că oamenii lui Dumnezeu pot fi deosebiți de cei ai diavolului. În Matei, 7, 10-20, Iisus îi avertizează pe ucenici să se ferească de profeți mincinoși căci după roadele lor vor fi cunoscuți. Preceptul este bine știut din Vechiul Testament, ideea că pomul se cunoaște după rod. Să vedem ce roade a adus pomul lui Iisus după așa zisa înălțare a lui la cer?

Creștinismul a pătruns treptat în lumea zisă „păgînă” prin înfricoșarea oamenilor asupra pedepselor ce-i așteaptă dacă nu se vor supune noii învățături. Această frică de pedeapsă persistă și astăzi fiind practic hrana creștinismului. Fără continua teroare a diavolului, care pîndește omul la orice pas, creștinismul s-ar dezintegra. De remarcat este atenția care se pune pe diavol ca personaj principal și toate cele care vin cu răul și suferința, răstignirea lui Iisus pe cruce, sîngele, patimile lui, etc. În cele din urmă Iisus pozează în învingător, chiar după ce a fost bătut în cuie pe cruce și i s-a pus pe cap coroana de spini în locul celei regale a regelui din stirpea lui David. Pe cei mai mulți oameni traumele mentale pe care le implantează în minți frica, și toate aspectele suferinței și întunericului, îi bîntuie toată viața. Deși se spune despre „învingătorul morții”, că a ajuns acolo la dreapta Tatălui, el privește cu detașare întreaga panoramă a suferinței umanității care a urmat după „înălțarea sa”.

Să vedem acum fructele date de pomul sădit de Iisus pe pămînt. Ce a urmat? Războaie, măceluri împotriva evreilor și ale altora, dezbinare veșnică printre cei care au urmat învățătura lui Iisus, inchiziție, arderea oamenilor pe rug, arderea cărților, obida oamenilor, cuceririle sîngereoase urmînd crucea însîngerată, care cînd era pumnal cînd cruce, și multe alte „fructe” ale demonului „înălțat la cer”. Astfel de rezultate ale misiunii sale „salvatoare” ne sugerează că Iisus s-a dus direct în iad de unde nici că-i pasă ce se întîmplă pe pămînt deoarece sistemul introdus de el funcționează din plin ca fruct al faptelor „mîntuirii” aduse oamenilor. Salvarea care se aștepta din partea unui trimis al lui Dumnezeu este nonexistentă, Iisus nu poate fi decît un trimis al diavolului care în loc de mîntuire a adus durerea.

Cine sînt cei mai în măsură astăzi să evalueze misiunea „salvatoare” ale lui Iisus? Toți cei care au avut tangență cu creștinismul! Salvatorul se dorea un personaj al salvării din durere nu cineva care aduce suferință prin sabia pe care cu adevărat a lăsat-o omenirii. Și sîngele continuă să curgă și astăzi și va continua atîta timp cît oamenii venerează pe demonul care a adus suferință omenirii cu 2000 de ani înainte. Iată că în ciuda obiceiului diavolului de a minți, totuși de cîteva promisiuni s-a ținut.

Care este spectrul creștinismului astăzi în lume? Nici o altă religie nu are mai multe secte decît cea creștină. Existența sutelor de grupări creștine arată cu claritate că dezbinarea generată de Iisus încă de cînd era viu pe pămînt continuă astăzi cu aceeași forță încît te întrebi cum de este posibil ca oamenii să interpreteze diferit ideile dintr-o carte care este destul de coezivă în conținut, Biblia? Explicația nu poate fi decît că Biblia este o carte plină de contradicții, atît Vechiul cît și Noul Testament. Cel puțin Noul Testament este grosier privind salvarea oamenilor de la moarte de către cineva care nu s-a salvat pe sine însuși. Oasele i-au putrezit de mult acolo în Orientul Apropiat. Evreii nu l-au acceptat pe Iisus deoarece nu era nimic în el să sugereze că-i poate salva, că-i poate elibera de sub jugul romanilor așa cum se aștepta de la un rege din spița lui David.

Cine a fost Iisus? Respingerea lui de către evrei în mod automat îl califică drept impostor și amăgitor. Nimeni nu a făcut o evaluare mai justă asupra cine a fost Iisus decît poporul din care face parte și în mijlocul căruia a trăit. Și ei l-au categorisit drept amăgitor. Învățăturile ieftine și stupide ale lui Iisus au mai mult marca răului decît cea a binelui. Omul Iisus este un caz demonic a cărui misiune „salvatoare” a supraviețuit prin conjunctura istoriei, prin frică pe care o împlîntă în mințile oamenilor așa cum numai duhurile rele o fac, deghizînd răul într-un ambalaj pe care scrie fericire și salvare. Dezbinarea adusă de „fiul lui Dumnezeu” continuă să ne macine sufletele și să ne despartă inimile cu sabia pe care a promis-o. Și asta avem astăzi: fiul despărțit de tatăl său, fiica de mama sa, așa cum se arată în Matei, 10, 34-35. Creștinismul este un cult demonic, cea mai mare minciună care a putut vreodată exista în omenire: venerarea unui demon ca „fiu al lui Dumnezeu”. Iisus este cel care a înlesnit înmulțirea duhurilor necurate îngăduindu-le să iasă din oameni și să revină apoi cu alte duhuri și mai rele ca ele (Luca, 11, 26). Pe această bază de idei demonismul creștinismului originar nu poate fi contestat.

Vă veți întreaba cum se explică atîtea frumuseți văzute în biserici și catedrale? Există realmente creații minunate care glorifică amintirea narativă a celui care a fost Iisus. Răspunsul este că aceste minunății sînt rodul idealului minții omenești, nu cel al învățăturilor lui Iisus. Creștinismul este o religie parazitară a sufletelor care se întinde oriunde poate să ajungă cu teroarea fricii. Oamenii au creat cu mare elan frumuseți în biserici și catedrale pentru a contracara urîciunea creștinismului originar al lui Iisus, idealizînd aspectele durerii, portretizînd un Iisus cu fața blîndă și resemnat în fața morții, postura victimei care induce milă în cei care o privesc.

Dar cînd este să evaluăm obiectiv consecințele acestor aberații doctrinare gunoiul creștinismului iese la suprafață în felul de a se comporta al oamenilor, în modul lor de existență, în violența și răutatea socială a unor creștini, deoarece Iisus le-a promis că orice li se poate ierta afară de blasfemia împotriva Duhului Sfînt (Matei, 12, 31). Oamenii sinceri aflați printre creștini sînt doar victime credule care resemnați și depășiți de înțelegerea reală a demonismului lui Iisus nici nu știu practic în mîna cui se află. Pioși în viață, acești oameni aspirînd la Dumnezeul adevărat s-au rugat cu devotament lui Iisus. După moarte vor avea surpriza să ajungă în iad unde îi întîmpină Iisus și le urează bun sosit.

Ce spune istoria despre rolul creștinismului? Puterea politică de-a lungul timpului a înțeles cu realism marele potențial de manipulare a oamenilor oferit de creștinism, care a fost folosit astfel de toate sistemele sociale inclusiv comunismul care inițial l-a respins. Ulterior creștinismul a fost tolerat și folosit în slujba noilor guvernanți comuniști care, înclinați spre rău, exploatare și minciună, s-au aliat cu cei de-o teapă cu ei, cei care îl slujeau de Diavol întocmai ca și ei, dar folosind metodele demonului de pe crucea însîngerată, Iisus „salvatorul omenirii”.

Despre cine a scris aceste rînduri nu este nevoie să vă întrebați cine este. Am îndrăznit să gîndesc și să aștern aici cele aflate. Am scăpat de frica de Dumnezeu și mă gîndesc la iubirea de Dumnezeu. Mă simt ușurat, nu mai port jugul crucii, nu mai sînt un întemnițat al lui Iisus. Privesc la minunile create de Dumnezeu, la cer, la soare și mă gîndesc cum oamenii acestor vremuri mai pot crede că undeva în Orientul Apropiat, Dumnezeu și-a trimis pe fiul său unic să „moară” pentru ca noi să avem viață veșnică. Dacă un astfel de Dumnezeu face experimente cu noi să afle că nu i-au reușit. Dar dacă este mîna Diavolului întreaga decepție a reușit. Sînt milioane și milioane de oameni care au asimilat patologia lui Iisus, un spirit al răului de care omenirea este influențată în prezent în proporții gigantice. Aceasta ne duce la pieirea anticipată în viziunea apocaliptică din Noul Testament. „Salvatorul” ne învață cum să ne tîrîm, cum să purtăm greutatea crucii însîngerate după exemplul lui și cum să murim, în loc de a ne arăta cum să trăim fericiți în viață, așa cum un adevărat fiu de Dumnezeu ar face-o. Iisus ne-a adus încet și sigur la marginea prăpastiei de anihilare a omenirii. Atît cei care au asimilat duhurile necurate, aduse de către Iisus și de cei care l-au urmat și îl urmează, cît și mulțimea oamenilor de bună credință în Dumnezeu, care nu au fost încă atinși de aceste duhuri necurate, hrănesc în creștinism macabrul salvarii oferite de un om mort pe o cruce. Dumnezeule adevărat, unde să Te găsim?"

preluat de pe http://lestatis.wordpress.com

2Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Dum Mai 23, 2010 8:52 am

Tudorel666


eliberat

Orice ar fi spus Isus, oamenii au ramas in continuare liberi sa incerce o invatatura inainte de a o aplica. Mai mult chiar, Isus insusi ne-a prevenit, prin apostolul Pavel, in Corinteni, ca cine mananca cu nevrednicie painea lui, adica invatatura lui, va avea parte de boli si suferinte ba chiar de moarte. Iar a "manca" cu nevrednicie o invatatura inseamna sa te crezi mai intelept decat esti, sa intelegi gresit si sa aplici gresit ceea ce spune, indiferent ca o faci din proprie initiativa sau indemnat de un popa sau un predicator.
Autorul celor de mai sus este doar un naiv ce nu si-a descoperit inca naivitatea si rautatea din inima lui.
Sa fiti iubiti!

http://lazarmariantudorel.blogsite.ro

3Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Dum Mai 23, 2010 9:29 am

Fairy

Fairy
muritor de rand

Tudorel666 a scris:Orice ar fi spus Isus, oamenii au ramas in continuare liberi sa incerce o invatatura inainte de a o aplica. Mai mult chiar, Isus insusi ne-a prevenit, prin apostolul Pavel, in Corinteni, ca cine mananca cu nevrednicie painea lui, adica invatatura lui, va avea parte de boli si suferinte ba chiar de moarte. Iar a "manca" cu nevrednicie o invatatura inseamna sa te crezi mai intelept decat esti, sa intelegi gresit si sa aplici gresit ceea ce spune, indiferent ca o faci din proprie initiativa sau indemnat de un popa sau un predicator.
Autorul celor de mai sus este doar un naiv ce nu si-a descoperit inca naivitatea si rautatea din inima lui.
Sa fiti iubiti!
Cum crezi ca putem intelege corect invatatura lui Iisus si sa nu fim indusi in eroare?

Autorul articolului cred ca nu cunostea prea bine Iudaismul. Fiind iudeu(probabil rabin), numea pe cei care nu respectau legea la fel ca si orice iudeu("caini" etc...) Spune ca nu a venit decat pentru "oile pierdute ale casei lui Israel", adica pentru cei care respecta Scriptura ca invatatura si nu pentru ceilalti.

Eu nu am inteles totusi de ce Iisus nu a distrus duhurile rele si le-a trimis in turma de porci sau in alte locuri?!

E adevarat ca ele se intorc la vechea casa insotite de alti "prieteni" si intra daca o gasesc nelocuita de catre Dumnezeu...

Eu consider ca invatatura falsa este stapanitorul acestei lumi, care nu are de a face cu Iisus. Iisus si Christos sunt doua persoane diferite.

"Nu voi mai vorbi mult cu voi, caci vine stapanitorul acestei lumi si el nu are nimic in Mine" (Ioan 14,30)

Cam asa arata Satan, cel ale carui fapte sunt luate fals ca fiind ale lui Dumnezeu:

Creștinismul a pătruns treptat în lumea zisă „păgînă” prin înfricoșarea oamenilor asupra pedepselor ce-i așteaptă dacă nu se vor supune noii învățături. Această frică de pedeapsă persistă și astăzi fiind practic hrana creștinismului. Fără continua teroare a diavolului, care pîndește omul la orice pas, creștinismul s-ar dezintegra. De remarcat este atenția care se pune pe diavol ca personaj principal și toate cele care vin cu răul și suferința, răstignirea lui Iisus pe cruce, sîngele, patimile lui, etc. În cele din urmă Iisus pozează în învingător, chiar după ce a fost bătut în cuie pe cruce și i s-a pus pe cap coroana de spini în locul celei regale a regelui din stirpea lui David. Pe cei mai mulți oameni traumele mentale pe care le implantează în minți frica, și toate aspectele suferinței și întunericului, îi bîntuie toată viața. Deși se spune despre „învingătorul morții”, că a ajuns acolo la dreapta Tatălui, el privește cu detașare întreaga panoramă a suferinței umanității care a urmat după „înălțarea sa”.

4Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Dum Mai 23, 2010 7:29 pm

Anticristul


eliberat

Referitor la scoaterea dracilor de catre Isus

Doar cum puteau cere dracii de la Isus sa intre in porci?Ei nu stiau ca o sa moara?Sau nu puteau doar sa-i chinuiasca ,nu sa i arunce in mare.Daca stiau ca au sa moara nu avea rost sa intre deloc in ei,ca oricum ramineau afara.Deci cu o ora in plus sau minus ce folos le era.NUMAI CA ASA SAU BOTEZAT SI DRACII DAR IMBRACATI IN HAINE DE PIELE DE PORC,CA DE UNDE HAINE ALBE CA POCAITII.

CAM ASTA ESTE IDEIA PE SCURT.PILDA RESPECTIVA A FOST INVENTATA DE CINEVA TIRZIU,CA IN ZONA GALILEII NU SE CUNOASTE sa se fi crescut porci si in asa masura. Dar inventatorul nu stia asta pe vremea sa

5Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Dum Mai 23, 2010 9:19 pm

Tudorel666


eliberat

admin a scris:
Cum crezi ca putem intelege corect invatatura lui Iisus si sa nu fim indusi in eroare?

Autorul articolului cred ca nu cunostea prea bine Iudaismul. Fiind iudeu(probabil rabin), numea pe cei care nu respectau legea la fel ca si orice iudeu("caini" etc...) Spune ca nu a venit decat pentru "oile pierdute ale casei lui Israel", adica pentru cei care respecta Scriptura ca invatatura si nu pentru ceilalti.

Eu nu am inteles totusi de ce Iisus nu a distrus duhurile rele si le-a trimis in turma de porci sau in alte locuri?!

E adevarat ca ele se intorc la vechea casa insotite de alti "prieteni" si intra daca o gasesc nelocuita de catre Dumnezeu...

Eu consider ca invatatura falsa este stapanitorul acestei lumi, care nu are de a face cu Iisus. Iisus si Christos sunt doua persoane diferite.

"Nu voi mai vorbi mult cu voi, caci vine stapanitorul acestei lumi si el nu are nimic in Mine" (Ioan 14,30)

Cam asa arata Satan, cel ale carui fapte sunt luate fals ca fiind ale lui Dumnezeu:

Creștinismul a pătruns treptat în lumea zisă „păgînă” prin înfricoșarea oamenilor asupra pedepselor ce-i așteaptă dacă nu se vor supune noii învățături. Această frică de pedeapsă persistă și astăzi fiind practic hrana creștinismului. Fără continua teroare a diavolului, care pîndește omul la orice pas, creștinismul s-ar dezintegra. De remarcat este atenția care se pune pe diavol ca personaj principal și toate cele care vin cu răul și suferința, răstignirea lui Iisus pe cruce, sîngele, patimile lui, etc. În cele din urmă Iisus pozează în învingător, chiar după ce a fost bătut în cuie pe cruce și i s-a pus pe cap coroana de spini în locul celei regale a regelui din stirpea lui David. Pe cei mai mulți oameni traumele mentale pe care le implantează în minți frica, și toate aspectele suferinței și întunericului, îi bîntuie toată viața. Deși se spune despre „învingătorul morții”, că a ajuns acolo la dreapta Tatălui, el privește cu detașare întreaga panoramă a suferinței umanității care a urmat după „înălțarea sa”.


Eu nu sunt decat un prost oarecare si o sa vorbesc ca un prost oarecare, sa ma iertati:
Versetul acela in care se spune ce se intampla cu duhul necurat dupa ce iese din om, spune ca acel duh umbla prin locuri fara de ape. De ce o fi mergand duhul necurat prin locuri fara ape? I-o fi frica de apa?! Pai banuiesc ca daca duhul necurat nu s-ar teme de apa, nu ar avea de ce sa o evite. Si de ce ar evita apa un duh necurat? I-o fi frica sa nu il spele si sa il faca curat? O fi si asta. Dar daca il spala, atunci moare ca necurat si devine curat. Oricum ar fi insa, apa ori il ucide, ori il curata, ori nu-i mai da drumul sa iasa din ea. In toate aceste cazuri, cred ca daca duhurile necurate planuiau sa intre in porci si din porci sa intre in oameni, prin mancarea carnii de porc, se pare ca Isus i-a trimis in singurul loc de unde nu se mai puteau intoarce inapoi: IN APA!
Si iac-asa vorbii si eu, ca prostul, pentru prosti. Cine se stie destept, sa nu ma bage in seama. Cat priveste versiunea pentru destepti, o stiu, da nu o pot spune acum, ca inca dorm si nu m-am desteptat.
Sa fiti iubiti!

http://lazarmariantudorel.blogsite.ro

6Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Lun Mai 24, 2010 4:36 am

Fairy

Fairy
muritor de rand

Versiunea pentru"destepti"=versiunea crestina? Chiar sunt curios!
Mie imi place articolul respectiv. Apartine unei persoane care poate gandi liber. De fapt, si tu gandesti liber.

7Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Lun Mai 24, 2010 8:12 am

Tudorel666


eliberat

admin a scris:Versiunea pentru"destepti"=versiunea crestina? Chiar sunt curios!
Mie imi place articolul respectiv. Apartine unei persoane care poate gandi liber. De fapt, si tu gandesti liber.

Versiunea pentru destepti... o stiu desteptii si aia nu ma baga in seama, ca o stiu deja. Iar daca nu o stiu, macar stiu ca tot ce are valoare se castiga cu sudoare sau... cu bani ori alte valori la schimb. Si, fiind destepti, stiu cand sa liciteze si cand nu!
Eu mi-s doar un prost si s-ar putea sa cred doar ca stiu ceva. Desteptii insa de-aia sunt destepti, sa-si dea seama de le dau aur sau altceva fara valoare.
Sa fii iubit!

http://lazarmariantudorel.blogsite.ro

8Despre  crestinismul originar Empty Re: Despre crestinismul originar Lun Mai 24, 2010 11:41 am

Tudorel666


eliberat

Apropo, pentru toti prostii si nebunii care sunt interesati de crestinismul originar, ca pentru sanatosi si destepti nu indraznesc sa scriu, nefacand parte dintre ei, cand ma scarpinam in nas am descoperit ca crestinismul originar avea obligatoriu o conducere formata din 12 apostoli alesi dintre toti ceilalti apostoli, care erau in numar mult mai mare. Si asta se vede din faptul ca, atunci cand Iuda a murit cu burta crapata (si nu spanzurat cum au inteles toti eruditii care nu au de ce sa asculte prostiile mele), ceilalti apostoli au ales imediat un altul sa ii ia locul in conducerea bisericii primare. Deci trebuie inteles clar ca expresia "cei 12 apostoli" inseamna de fapt "cei 12 apostoli conducatori" ai bisericii primare si nicidecum "cei 12 singuri apostoli"!
Si cum, cel putin pana acum, nu am auzit de nici o biserica ce sa fie condusa doar de 12 conducatori, nici mai mult si nici mai putin, taaare ma indoiesc de continuitatea intre biserica primara si orice biserica de astazi, oricat de mare, de vestita si de laudata ar fi ea.
Si iarasi vorbi prostul si nebunul. Iertati-l, ca e in sevraj!

http://lazarmariantudorel.blogsite.ro

Continut sponsorizat



Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum